-15%Sold out
Adhishtanaya | අධිෂ්ඨානය
රු1,200.00 රු1,080.00
or 3 X රු170.00 with
Chennai Hadu | චෙන්නයි හාදු
රු600.00 රු480.00
or 3 X රු170.00 with
Glasiyarayaka Premaya | ග්ලැසියරයක ප්රේමය
- Book Author : Nuwan Thotawaththa
- Book Publisher : Santhawa Publishers, සන්ථව ප්රකාශන
කවිය යනු කුමක් දැයි ග්ලැසියරයකින් අසමි
ප්රේමය යනු දියව යෑම ම ය. ඇතැමෙක් ප්රේමය වෙනුවෙන් දියව යන අතර ඇතැමෙක් ප්රේමය විසින් දියකර හැරෙති. ග්ලැසියරයක් වී විසීම ද, ප්රේමයේ උණුසුම විදීම ද කිසි ලෙසකින් වත් එකවර කළ හැක්කක් නොවේ. හිරුට පෙම් බැඳි කල හිරුගේ උණුහුමින් දියව යන ග්ලැසියරයක් සයුරට පෙම් බැඳි කල සයුර වෙනුවෙන් දියව යා යුතු ය. කවිය ද එවැන්නකැයි මට සිතේ. සිතෙහි කැටිව ගිය සිතුවිලි දියව කවියක්ව ගලාගෙන යන්නේ එකවෙහි තෙත අතගා බලන එහි සිහිලස විඳින කවරෙකු හෝ කෙරෙහි වූ ප්රේමය නිසා විය යුතු ය.
එකී මානව ප්රේමයත්, කවියක් නොවූ කවි සිතුවිල්ලත් කවියකුගේ සිතක එකවිට පැවතිය හැකි යැයි මා සිතන්නේ නැත. ප්රේමය පලවා හැර එකී සුන්දර සිතිවිල්ල තනිව ම විඳගැනීමට තරම් ආත්මාර්ථකාමී විය යුතු ය. නැතිනම් ප්රේමයට ඔහේ ඉන්නට ඉඩහැර සිතිවිල්ලට කවියක්ව ගලා යන්නට ඉඩ හළ යුතු ය. ගලාගෙන ගොස් කවියක සිහිල අයදින තවත් සිතක් සිසිල් කිරීමට ඉඩ දිය යුතු ය. එසේ නම් තමා තුළ රුවාගෙන ලොවෙන් සඟවා තනිව විඳගත හැකිව තිබූ සිතුවිල්ලක් අනෙකා වෙනුවෙන් මුදාහැරීමේ මූලික ම හේතුව ප්රේමය විය යුතු ය.
*ප්රේමය යනු දියව යෑම ය. කවිය යනු ද දියව යෑම ය. එනම් කවිය යනු අන් කිසිවක් ම නොව, කවිය යනු ප්රේමය ය.
Description
Related Books
Customer Reviews
Rated 0 out of 5
0 reviews
Rated 5 out of 5
0
Rated 4 out of 5
0
Rated 3 out of 5
0
Rated 2 out of 5
0
Rated 1 out of 5
0
Be the first to review “Glasiyarayaka Premaya | ග්ලැසියරයක ප්රේමය” Cancel reply
More Like This
or 3 installments of රු160.00 with
or 3 installments of රු240.83 with
or 3 installments of රු155.83 with
or 3 installments of රු360.00 with
or 3 installments of රු90.00 with
or 3 installments of රු75.00 with
or 3 installments of රු160.00 with
or 3 installments of රු127.50 with
රු200.00
or 3 installments of රු66.67 with
or 3 installments of රු141.67 with
or 3 installments of රු99.17 with
or 3 installments of රු105.00 with
Reviews
Clear filtersThere are no reviews yet.